Manyas\'ta ilk çektiğimde istediğim kareleri alamamıştım. Sonrasında İzmir Gediz Deltasında gördüm ama sürünün içinde uçarken ve çok uzaktı. Haftasonu Özlem Rodoplu haberi verince bugün ziyaret etme imkanı buldum ben de. Bunca yıl beklediğime değecek pozlarla alandan ayrıldım. Özlem Hanım\'a teşekkür ediyorum. Selam ve sevgiler