İstanbul dönüşlerimde hem nadirat hem de tarakdiş için kıyıya kamuflaj atıyorum sıkça.
Bugün fiyuları izledim saatlerce. Yağmura rağmen kamuflajı bozmadım. Bir ara bastırmasından korktum ama neyse ki bulut geçiyordu. Sonra gelgit dalgaları kamuflaj çadırına bir anda gelip ıslatmasından korktum. Sakin olan deniz muhtemelen gemi geçişleri ile kıyıda çalkalanıp birikmiş yosunları dağıttı. İŞte o gelgit sonrası dağılan yosunları meğer bekleyen birileri varmış. Fiyular açıktan kıyıya hızla gelerek denizin karıştırdığı kıyı hattında altüst olan yosunları yemeye başladılar. Bu vesileyle dibime kadar geldiler.