4 yıl boyunca gözlemleyip çektiğim Fethiye Devlet Hastanesinin kuşları yayında iyi seyirler. https://www.youtube.com/watch?v=zpo5spbvMNM Tüm meslektaşlarımın Tıp Bayramı Kutlu Olsun