Amsterdam da ırmağa komşu kanalda 19 bireylik sürü ile 6 gün komşuluk ettik.
Işık koşulları çok elverişli değildi ama onları böyle izlemek büyük keyifti.
Nil kazı ve ördeklerde ara ara gelip gittiler.
Kendilerini güvende hissetmeleri çok güzel, bizim ülkemizdeki hali düşününce ise acı.