X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
Kır kırlangıcı

Kır kırlangıcı >> Barn Swallow >> Hirundo rustica

***



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
4 ayak
Kuş Türü
Kır kırlangıcı
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
14.04.2024
Çekim Tarihi
23.09.2022 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - Bilecik

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   1100. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   39 | Yorum Sayısı »   4 | Beğeni Sayısı »   14 |


Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

serdarsatirlar
serdarsatirlar     |     17.04.2024 13:53:00
Müthiş bir sabır görüyorum bu fotoda, üstüne bir de 800mm olunca, takdire şayan diyebilirim. TEBRİKLER
keynowski
keynowski     |     17.04.2024 15:40:00
Teşekkür ederim Serdar Bey. Bazı günler, bazı anlar bu tarz kareleri çekmek için uygun oluyor. O anları iyi değerlendirebilirsem iyi kareler elde edebiliyorum. Kuş hareketliliğinin fazla olduğu, kuşların normalden daha yavaş uçtuğu ya da havada asılı kaldığı o anlar, bu tür çekimler için en uygun zamanlar oluyor. Bazen de ne kadar uğraşırsam uğraşayım iyi bir kare yakalayamıyorum. Şartlar uygun değilse 400mm ile bile yakalayamıyorum. Şartlar uygunsa 800mm ile bile iyi sonuç alabiliyorum. Ekipman, bilgi ve deneyimin yanı sıra şans da lazım kesinlikle. Çektiğim bazı kareler için 5dk bazıları içinse saatlerce uğraşıyorum. :)
Leventy
Leventy     |     15.04.2024 10:44:00
Şahane. Sen R7 ile kırlangıç uçarı çekiyorsun ben hala şahin kartal çekmeye çalışıyorum Kenan.
keynowski
keynowski     |     15.04.2024 11:34:00
Teşekkür ederim Levent Abi. Ben R7\ nin AF ayarlarında bir çok ayar denedim. Ama aralarında hissedilir bir fark göremedim. Sanırım en iyi çözüm bolca pratik yapmak. Ben bu tarz kareleri önceki makinelerimde de çekiyordum. (70D ve 90D). Tabi R7 işimi biraz kolaylaştırdı. Çoğunluğun aksine uçardan ziyade sabit tünekteki kuşu çekerken bazen zorlanıyorum R7 ile. :) Bir de 800mm ile çekim yapınca açının çok dar olması zorlayıcı oluyor. 100-400 is 2 ile uçar başarım daha yüksek, 400mm açıdan dolayı. Genel anlamda memnunum ekipmanlardan. (500-600mm f5.6 ya da 6.3 sabit odak mesafeli uygun fiyatlı ve kaliteli bir lens çıkarsa Canon, 10 numara olacak. :) ) Aynasız lens seçeneği konusunda Nikon\ u beğeniyorum. :) Onda da düzgün krop makine yok. )
Beğeniler | 14
sbulut || 19.04.2024 21:11:00
ozgurgundogan || 16.04.2024 20:46:00
ssaray || 16.04.2024 11:43:00
jordan35 || 15.04.2024 20:29:00
MKEMAL || 15.04.2024 17:02:00
Leventy || 15.04.2024 10:43:00
empati || 15.04.2024 10:04:00
serdarsatirlar || 15.04.2024 09:59:00
mehmet3 || 15.04.2024 01:33:00
tatlım || 14.04.2024 23:43:00
emekli06 || 14.04.2024 22:45:00
ksondas || 14.04.2024 22:06:00
zaferK || 14.04.2024 21:56:00
edizkesen || 14.04.2024 21:55:00
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT