Kızıl Şahini iki tane Leş Kargası bir süre kovaladıktan sonra, önce Kızıl Şahin sonra da kargalar moloz yığınına tünediler. Sonra karganın birisi yaramazlıklarına devam edip, Kızıl Şahini tacize devam etti. Adeta saklambaç oynar gibi bir o tarafa bir öbür tarafa saklanıp dururken kadrajıma bu anı almış oldum. Birkaç farklı karesi de var, ama en hoşuma gideni buydu. Fotoğrafçılığımın en hoş anlarından birisi olarak bu kare de eklenmiş oldu.