Türün ilk kaydı...Belki çok nadirat değil ama benim için bazı duyguları paylaşmamda vesile oldu. Öncelikle türün burada olduğunu başka bir arkadaştan öğrenip, benimle paylaşan Ömer Erdoğan (gentleman46) kardeşime bu kayıt müsaadesi için teşekkürler.
Şimdi de içimdekileri dökmede sırada...Biz Kahramanmaraşlılar şehrini düşmandan kendi kendine kurtaran ve milli mücadeleye ışık tutan bir şehrin torunlarıyız. Biz paylaşmayı severiz, felsefemiz dostluk ve saygı üzerine kurulmuştur. Misafirimizi en güzel şekilde ağırlar, yedirir içirir ve uğurlarız.
Ancak geçen yıl deprem nedeniyle geçici olarak kaldığım Ankara\'da tanık olduğum bir olaya ve sonrasında aldığım duyumlara hem şaşırdım hem de üzüldüm. Olayın nerede ve ne olduğunun çok önemi yok. Ancak şu kadarını söyleyeyim, biraz da \"Kral Çıplak\" sözü olacak ama arkadaşlar, bir kuşu ilk görüp çekmekle kimsenin başı göğe ermiyor. Bir kuşu ilk defa görme ve çekme anının keyfini yaşamak en güzeli bence, ondan sonrakiler teferruattan öte gitmiyor. Ben ve Ömer kardeşim bu duygulara sahip olan her misafirimizi en güzel şekilde ağırlama kararı verdik. Ancak bahsettiğim duygulara sahip olmayan kişiler başka şehirlere gidebilir. Camiada bahsettiğim şekilde çok insan olduğuna da %100 eminim ve o kişilerle hiçbir ortamda bir arada olmak da istemem. Biz asrın felaketini hem de aynı gün içerisinde iki defa yaşamış insanlarız, o yüzden bir insanın hayat boyu yaşayacağı en büyük dersi aldık. Darısı tüm olumsuzluklara rağmen bu dersi almayanlara ve halen üç kuruşluk egosunu tatmin edenlere...Selam ve saygılarımla...