Küçük Serçe renkleriyle çok güzel bir kuş. İstediğim gibi fotoğraflama şansı bulamadım. Gaziantep\'te çekeceğim, göreceğim çok fazla kuş olunca zaman hepsine yetmedi.
Ama bu kareyi çok sevdim. Çünkü fıstık ağacının meyveleri de kuşumuzun rengine eşlik etmişti. Hani \"habitatıyla\" dediğimiz karelerden biri oldu.
Tüm Gaziantep gezim boyunca yardımını esirgemeyen Ertan\'a teşekkürlerimle.