Krop konusunda ben de biraz daha geniş tercih ederdim. Öte yandan netlik ve detaylar gayet iyi bence. (Full hd ekranımda fotoğraf ilk açıldığında biraz yumuşak görünse de fotoğrafın üstüne tıklayınca netlik gayet iyi görünüyor.) Bence bu karede arka plandaki beyaz bölgeler, (sanırım bina onlar) birazcık rahatsızlık veriyor. Böyle uçar karelerde arka planı ayarlamak pek de mümkün olmuyor. Ben bu kareyi 500-600mm f5.6 gibi bir lensle ve f5.6 diyaframda (gönül ister f2.8, f4 ama zor) görmek isterdim. Ama maalesef aynasızda böyle bir Canon lens yok. Bence bu ekipmanla olabileceğinin en iyisi gibi bu kare. Tebrik ederim. (Bu arada ben eskiden beri sevdiğim karelerimin raw dosyasını saklıyorum. Herkese de tavsiye ederim. Çünkü insan zamanla çekim tekniğini geliştirebildiği gibi fotoğraf işleme tekniğini de geliştirebiliyor. Arasıra eski fotoğraflarımı da yeniden düzenliyorum.)