Bu fotoğrafı 22.06.2024 tarihinde, Ordu\'nun Altınordu ilçesinde çektim. Gezme maksatlı Ordu ve Giresun\'a gidiyorduk. Boztepe\'ye çıkmıştık. Tam şehre bakan yerde hava kararmaya yakın bir kuş öttü. Gittim, baktım; ispinoz çıktı. Böyle şehir merkezine doğru da güzel poz vermişti.
Uzun zaman kuşlarla çok uğraşmamış, TRAKUŞ\'a çok girmemiştim. Ama şimdi sınav belasından kurtuldum. Artık rahat rahat kuş fotoğrafı çekip kuşlarla uğraşabilirim.