Bu siteye yüklediğim ilk fotoğrafım. Sizlerle Trakuş Sultansazlığı kampında tanışmadan evvel ve dahi sitenizi hiç bilmediğim dönemlerde Şubat ayında Hezarfen meydanı Büyükçekmece\'de JPEG formatında çekildi. O zamanlar RAW fotoğrafın değerini henüz kavramamıştım.
Şahin meydan sınırlarını çevreleyen tel örgülerin hemen dışında duruyordu. İlk fotolarımı yaklaşık 150 metreden aldım. Açık arazide yürümek zorundaydım, birkaç kare alıp ilerliyor yine birkaç poz alıyordum. Bu şekilde on metre yakınına kadar yürüdüm ve tel örgülere dayandım. Bu süreç içerisinde beni seyretti ve çeşitli açılardan poz verirken hiç tereddütsüz konumunu korudu. Eminim eğer tel örgüler olmasa yanına kadar yürümeme izin verecekti. Makinamı yeni almış, lk denemelerimi yapıyordum, heyecanımı düşünün. Sizlerden biri olsa ne kareler çıkarırdı. Ama ben bu kardeşe çok borçluyum. Umarım beğenilir.