Yaklaşık iki aydır bu mekandan kareler yüklüyorum. Sizleri sıkmış olabilirim ama ideal bir kuş gözlem alanı ve stresten arınma anları olduğu için oradan vazgeçemiyorum. Hatta bu uğurda ovadaki İzmir Yalıçapkınını takip etmeyi bile bıraktım diyebilirim. Onların hareketlerini izlemek, suya yaklaşırlarken kimisinin hemen dalmasını kimisinin de ürkek hallerini izleyince iyice karakterlerini çözdüm. Mesela Kirazkuşu çok ürkek ve narin bir şekilde suyunu içiyor ve genelde yalnız takılıyor. Son gittiğimde bazı türleri (Alamecek, Kulaklı Toygar, Kuyrukkakan ve Florya) artık göremesem de kış gelene kadar o alanı takip etmeye devam etmeyi düşünüyorum ve yeni türlerin gelmesini bekliyorum. İnşallah ilerleyen göç döneminde buradan yeni türleri de arşivime katabilirim.