Öncelikle Kubilay\'a kocaman bir teşekkür... Kuşu çekmeyi cepte keklik gibi göstererek beni cesaretlendirdi.
Erişkin bireyi göremedim maalesef... Oysa ki çok aradığım, çok merak ettiğim bir türdü. Yine de aramaya devam edeceğim çünkü gökyüzünde gönlümce seyretmek ve çok daha başarılı kayıtlarını almak isterim.