Bodruma inip bisikletime binmek üzereydim. son bir kez mesajları kotnrol etmek istedim. Konum olarak yakın bir noktada özel bir türün var olduğu bilgisini gördüm. Yola çıktım. iki saat kadar sonra alandaydım. Kuş sabah konumunu değiştirmişti. bir süre gelecek arkadaşaları bekledim. gölün tam ters tarafında - batı - kuşu buşdum.
Kuşu bulana Gürol Karan beye,
Mustafa Erturhan a çok teşekkür ederim..
kuşlarla dolu sağlıklı günlerimiz olsun.