Alana akşamüstü varıyorum. Benden başka kuş için gelen kimse yok, çoğunluk sabah geldi. Biraz dolaştıktan sonra kendisini görüyorum ve doya doya izleme fırsatım oluyor.
Normalde ters ışık karesi olacaktı ancak hava baya kapalı, yağmurun eli kulağında... Yağmura yakalanmak istemeyeceğiniz bir arazi olduğu kesin, ne var ki havanın kapalı olması ve difüzyon benim işime yarıyor.
Gözlem yapıp, kayıtlarımı alıyorum. Alandan çıkıp, stabilize yola ulaştığım sırada iri damlalar ön cama düşmeye başlıyor. :)