ilk trakuş kampımdı. Müthiş etkisi, hatırası var bende. Bu kartalı, kar yağışını ve tonları nerede görsem hatırlarım.
Bu fotoğraf çekilirken ben de oradaydım. Şimdi bakınca o gümeye girdiklerimize ve o günlere farkında olmadan şampiyonlar ligiyle başlamışım kuşçuluğa :)
Velhasıl çok güzel günleri hatırlattı bana.
Vesileyle dile getirmiş oldum abi,
çok selamlar sevgiler Karacabey\'den