Birinci gözlemine katılırım, hatta bunu çay molasında da konuşmuştuk, farklı olmayacaksın, herkes gibi olacaksın , gülüşmüştük .
İkinci gözlemin harika, şimdi hareketleri gözümün önüne geliyor, çok haklısın. bir kerede alıyorlar uzun böcekleri ,üzerinde dururken, keşke video çekseydim.
yol çok uzun olmasa giderdim yine..
teşekkürler.