Teşekkürler,
Bolu\ yu biliyorsanız Mudurnu yolu güzergahında bir DSİ göleti vardı, yol kenarında depil de biraz içerde, Gölköy\ e yakın. Orada çektim. Ama yıllar önceydi. Orada şakrak, ağaçkakan, baştankaralar, karabatak, balıkçıl, balaban, çalıkuşlarını da çekmiştim.