Kenan Bey, ben bu kaydı çok beğendim. İlk önce bir tane Suçulluğu gördüm. Sonra diğerini ve en sonunda da üçüncü bireyi fark ettim. Ne kadar başarıyla kamufle olmuşlar. Neden kurumuş otların bulunduğu o küçük alana doluştukları gayet açık... Size endişe ile bakan kocaman açılmış gözleri görünce, bir sonraki anda kaçtıkları da gözümde canlandı. Hikayesi olan, kendine baktıran, düşündüren, öğreten harika bir kayıt olmuş... Tebrik ediyorum.