Kenan hocam öncelikle yorumunuz için çok teşekkür ederim, bu tür yorumları çok severim , kendimizi geliştirmek adına en güzel olay budur bence.
şimdi tüneğin duruşu bizim için önemli değildi, hatta çizmeleri giyip suya girdim Metin Cenkçiler abi tünek nasıl dursun ordan bak dedim, ya Engin dedi, tünekte çekmeyeceğiz nasıl koyarsan koy, yani asıl amacımız suya dalış çıkış en zor olanı çekmekti, tabi ben tür ağzında balıkla gelince deneme çekimleri yapıyorum oda bu , estantene ve zoom değişimi vs vs, bu türü suya dalışını çıkışını tutturabileni ayakta alkışlıyorum, kendim lensim ile 200-300 mm alarak denemeye başladım başarılı başarısız sonuçlarımız oldu, unutmadan 4 tane farklı tünek aracın bağajında gelecek çekimde onları deneyelim :)
ikinci konu f6,7 olayı hala anlamış değilim son güncellemden sonra bu durumda normalde makinede 6,7 diye bir durak yok, hatta ben arka fonu öldürmek için 450-470 mm de f6,3 durağında çekmeye çalışıyordum, sanırım güncellemeyi tekrar yaparsam bundan kurtulmuş olurum diye düşünüyorum, 6,7 durağıda ayrı bir hava kattı o da ayrı bir olay :))
sağlıcakla kal kendine iyi bak Kenan hocam