Abartılı olmamış Mustafa bey, neticede lensler ve gövdeler insan gözü gibi değil, tam olarak bizim gördüğümüzü kaydedemiyor, gökyüzüne göre ışık ayarı yapsanız yeryüzü karanlık çıkıyor, yeryüzüne göre yapsanız gökyüzü patlıyor, bence biz gölge, doygunluk ayarları yaparak fotoğrafı gözümüzle gördüğümüze yaklaştırıyoruz.
Selamlar,