Teşekkürler Engin bey, bu makinayı müdürümden emanet almıştım, ben aslında 5D\ ciyim, mark3 hariç filmli versiyonu dahil bütün versiyonlarını almıştım, şu anda mark4 var, aynalıdan vazgeçmeyi düşünmüyorum ama büyük konuşmayayım, belki ilerde R5 alabilirim.