Kendi düşüncelerimi yazayım, rolingshuter siz bu çekimde kullanmışsınız ben yalıçapkını suya dalış çıkış için kullanmadım ama 1/5000 için dezavantajlı sonuçlar almış oluyoruz, bunun önüne geçmek için halihazırli ekipmanlarımız ile palaflaş sistemine gidersek belki biraz çözüm olabilir bunada gerek yok :), bana göre önemli olan burda sensörü ışığı doyurmak, dünde bu konuyu Bahadır kardeşimizle az biraz konuştuk ondaki 400 2,8 lens olsa daha bu rolingshuter ve benim çektiğim karadeki detaysızlık diyeyim önüne geçebiliriz, dikkat ettiyseniz benim çekimde 186mm f5,6 ve hiç sevmediğim 1250 iso, yani f5,6 1/5000 ile yetersiz kalıyor bu çekim kalitesi baya düşürüyor, tel tel çekmeyi seviyoruz hocam, aksiyonlarda biraz toleranslı çekim yapayım dedim fakat çıta altı kareler oldu :)) sağlıcakla kal