Teşekkür ederim Serhat Bey.
Ben fotoğrafa sadece Topaz DeNoise Al uyguluyorum ve otomatik ayarını kullanıyorum,başka bir uygulama şeklim ve bilgim maalesef yok.Ayrıca doğru mu, yanlış mı yapıyorum inanın bilemiyorum:) Fotoğraf işleme konusunda önerilere ve yönlendirmelere her zaman açığımdır:))
Selamlar saygılar..