\"Vatanını en çok seven, görevini en iyi yapandır.\" Vefatının 86. yıldönümünde Gazi Mustafa Kemal Atatürk\'ü anmak için sanırım görevimizi en iyi şekilde yapmaktan daha iyi bir yolumuz yok.