Dün 17 Aralık günü bu çok Nadir olan kuş türümüzün 143 yıl sonra ülkemizi ziyaret ettiğinin 10 yılı benimde görüp fotoğraflarını çektiğim çok güzel bir gündü,bu vesileyle bana bu güzel imkanı sağlayan saygıdeger büyüklerim sayın İhsan Çiçek ve sayın Yusuf Emmi(Başyiğit) e Trakuş sitemiz nezdinde çok teşekkür ediyorum....Selamlar