Teşekkür ederim Levent Abi. Rolling shutter ve bazı af sorunları dışında R7\ den memnunum abi. Ancak asıl memnuniyetsizliğim lens tarafında. Canon aynasızda biz kuşçular için ne yazık ki üst modeller dışında düzgün ve ulaşılabilir lens hiç yapmadı. Ya optik olarak ya diyafram olarak ya da ikisi birden sıkıntılı lensleri var ekonomik olarak. Nikon pf\ ler gibi prime lensler bekliyorum. Lens konusunda ve R7 Mark 2 ile ilgili güzel söylentiler var. Umarım gerçekleşir. :) Çeşmeye gelirseniz beklerim abi, ben normalde artık gitmiyorum ama arkadaşları görmeye ya da onlara eşlik etmeye gidiyorum tabi çeşmede yer bulabilirsek. :(