Balıkesir\'e gittim bir haftalığına. Mezgeldek ve Altın yağmurcun u kaçırdım üzüntüsü içerisindeyken son darbe tel kuyruk Şile de haberi ile geldi. Dün akşam döndüm ve sabah erkenden sevgili Ali Bakkaloğlu ile birlikte Şile\'ye yola çıktık. Limandaydı, bizden önce gelen Arkadaşlarımız kayaların üzerinde pozisyon almış parmakları deklanşördeydi. Çok büyük bir sevinçle uzaktan da olsa kayıtlara başladık. İki saat ten fazla da izledik. Gelen geçen teknelere alışmış, bu nedenle havalanmaya niyet dahi etmedi ve meşhur olmak gibi bir kaygısı olamadığından da oldukça uzak kalmayı tercih etti... Öğlen saatlerinde başlayan kötü hava habercisi Karayel gücünü arttırıp ortamı dalgalandırınca da mekanı terk ederek; Kömürcü katı atık tesislerine yöneldik. Ve Trakuş üyesi Arkadaşımızın kaybettiği dürbününü tesadüfen bularak kendisi ile de irtibat kurmak da günün keyifli anısı oldu...