ellerine sağlık...ne zaman Kütahya dan geçsem domaniç taraflarında, murat dağı, tavşanlı, simav .... gibi alanlarda hangi türlerin olduğunu merak ederim.
altuntaş bir zamanların toyların üreme bölgesiydi... şimdilerde herhalde oraları da terk ettiler.
ahmet karataş beyin bir makalesi de var konuyla ilgili..