Yıllardı Eğirdir gölünü takip ederiz . Daha önceleri flamingo görmezdik.Göl seviyesi ciddi şekilde düşünce kıyı kuşları ve Flamingoları çok görür olduk. Ama göl kenardan 900-1000 m kadar çekilince yaklaşmak sorun,hep uzaktan gözetlemek ve çekmek zorunda kalıyoruz. Herkese selamlar.