sabah 6:30 gibi konyadan yola çıktık.
sırasıyla; mogan gölü, sel kapanı, uyuz gölü, düden gölü, küçük göl ve bolluk göllerini ziyaret ettik.
sürpriz bir türle karşılşmadık.
su sıkıntısı devam ediyor.
yoğun sis altında çektiğimiz fotoğrafları kontrol edince hedef tür olan tepeli patkayı bulduğum düşünüyorum.
sel kapanı / Ankara
kuşlarla dolu sağlıklı günlerimiz olsun