Nerden başlasam bilemdedim ki :) şimdi elimizdeki lens 100-500 f7,1 500 den çeksem arka fon kesinklikle böyle olmayacak bunda hemfikiriz sanırım, ben lensin min diyaframda ne çekebileceğim diye 254 mm f5 değerinde çekmeye çalışıyorum ve bundan aldığım sonucu paylaştım, fotoğrafa fotoğraf olarak değilde exif bilgilerine bakan arkadaşlarımız bunu kesinlikle deneyeceklerdir diye düşünüyorum, diğer yazdığınız detaylarda katılırım tabiki arka fon, tünek, çekim açısı, altın ışıkta çekmek gibi, ama şunuda unutmamak gerek bu türün yandan karesini, yani görseldeki açıdan yakalamak gerçekten sabır işi 2 hafta sonununda ve 7 saatinlik beklemenin sonucu bu benim için,kıpır kıpır bir tür durmak bilmiyor :D gidersin şansına ilk karede çekilebilir o apayrı bir konu :)
benim bu karede kendimce takıldığım bir yönü türün gözü, ırkımı böyle nedir ışığımı alamadı, türün gözü ışığımı yansıtmıyor, gözde detay alamadım, güzel yorumun için teşekkürler selamlar Kenan hocam