Bu fotoğrafı 6 Şubat depremlerinde yerle bir olmuş Kahramanmaraş\'ın tarihi sokaklarında gezerken çekmiştim. Gördüğüm manzaralar o kadar kötüydü ki, bu anı da görünce hemen deklanşöre basmış oldum. Sonra bu fotoğraf şehrimizin edebiyatçılarından yazar Zekeriya Çakabey\'in Sarsıntı isimli kitabında da müsaademle ve herhangi bir bedel talep etmeden kapak olarak yer aldı. Bazı fotoğrafların anlamı çok farklı oluyor. Normal hayatımızda nadir görülen bir türü görüntülerken ne kadar mutlu oluyorsak, böyle bir fotoğraf da benim için tam tersi bir anlam taşıyor. O yüzden de bir kitapta kapak fotoğrafı olmasına maalesef sevinemedim. Hep mutlu olabilmek de mümkün olmuyor hayatımızda, inşallah kalan ömrümüzde daha mutlu oluruz. Allah bir daha böyle afet ve felaketler yaşatmasın inşallah. Deprem şehitlerimizi de rahmet ve minnetle anıyorum.