Yaşadığım ilçede 100 kadar kulaklı orman baykuşu yıllardır hemen hemen aynı ağaçlarda kışlıyorlar. İlçe merkezinin onların beslenme alanlarına çok yakın olması, kışın oluşan şehir ısı adacıkları ve korunaklı ardıç türleri bunun sebeplerinden olmalı.
yine aynı coğrafyada ürüyorlar. nesilleri sürsün.
kuşlarla dolu sağlıklı günlerimiz olsun.