Uzun zamandır ışıklı ya gitmedim..Benim gittiğim zamanlarda gölün orta kısımlarına ulaşmak çok zordu.Küçük ve pis bir kurbağa kayığı ile giderdik.Şimdi google dan bakarken pek çok gezi teknesinin gölde turistlik gezi yaptırdığını gördüm.Umarım kuşların toplu olarak yaşadığı bölgeler çok rahatsız edilmiyordur...