Sakla samanı gelir zamanı misali...
Bu güzeli Hollanda da çektiğimizde (Mayıs 2011) hiç aklımıza bir gün bunun, Türkiye de hemde Merzifon da kaydedileceği ve Türkiye türlerine dahil edileceği gelmezdi. Ama çok sağolsun Engin Bıyıkoğlu Kardeşim yüzlerce Angıt ın arasında görmüş ve çekmiş..
Bu vesileyle kendisini tekrar tebrik ediyorum ve bu fotoğrafı kendisine hediye ediyorum.