Adem Bey,, bana göre enstantaneye bağlı bir netlik sorunu değil, deniz üzerindeki tecrübesizliğimiz diyelim, denizden yansıyan ışıkla birlikte gölge alanlar daha karanlık olunca aynasız makinelerin göze netlemelerinde bir tutarsızlık oluşuyor kanımca, sorun bu gibi geldi bana çünkü tüm aynasız makinelerde aynı sonuçları gördüm. Cam gibi beklediğim fotoğraflar bile hayal kırıklığı yarattı diyebilirim. Elinize sağlık, çok güzel tür ve çok güzel bir kare olmuş.