Bu yakışıklıyı ilk olarak 14 Aralıkta Büyükçekmece gölünde görmüştüm, yeşilbaşlarla geziyordu.
17 Ocakta tekrar gittiğimde yine gördüm, bu sefer yalnızdı, zaten (bir çift yeşilbaş hariç) bundan başka ördek de yoktu görebildiğim kadarıyla.
İyi seyirler,