Zamanın kuş cenneti olan Gavur Gölü, şimdiki adıyla Sağlık Ovası (kimse kullanmasa da) öyle hazindi ki dün...Saatlerce gezdim, dolaştım toplasan 10 tane tür göremedim. Ne doğru düzgün yırtıcı, ne su kuşları (su yoksa niye gelsinler ki) hiçbir şey yoktu bu alanda...Neyse ki bu üzüntülü günümde yakından bir konarı denk gelir mi diye beklediğim ana kavuştum ve az da olsa moralim yerine geldi. Normalde her zaman müthiş bir ivmelenmeyle kaçan bu tür, bu kez 10-12 m\'ye kadar girmeme rağmen kaçmadı. Kaçtığında da yerde poz vermeye devam etti. En son usulca yoluna devam etti.