Beş yıl sonra Fatsaya yağan kar bizi mutlu etse de yiyecek arayan kuşları pek mutlu etmedi. Evimizin önündeki dağ kavağı üzerine sarılmış sarmaşıktaki küçük meyveler onlar için kurtarıcı oldu. Kahvaltı yaparken fark ettiğim bu güzelliği iki saat sonra çekebildim. Aradığım bir türlü denk gelemediğim bu güzeli fotoğrafladığım için mutluyum. Ordu ve benim için +1 . İzleyen herkese selamlar