-Yazının başını da yazmıştım ama o gün eklediğimde bir aksilik oldu, site çevrimdışı olmuştu.\" Yazının sadece son kısmını kopyalayabilmişim. Günün birinde tekrar vakit ayırıp yazarsam ilk kısmını da okuyabilirsiniz. Alttaki kısım son paragraftı. Teşekkürler-
Ali\'lerin bir önceki sene Doğu Cılıbıtı gördüğü tarih geldi. O gün arazide bakındım. Yoktu. 12\'sinde gene bakındım. Gene yoktu. Binlerce kuş geçiyor, Milleyha eli kolu kesilmiş olsa da hala her gün kolayca 100 türden fazla kuş çıkarıyordu. Müthiş keyifliydi. 12\'yi 13\'te bağlayan gece sabah 5\'e kadar şömine başında kafamı dinledim, etraftaki çakallarla ve baykuşlarla dinginleştim. Sabah 5\'te uykuya dalmadan önce instagram hikayede şöyle paylaşmışım. \"İki saat sonra uyanacağım, geçen sene kaçırdığım Doğu Cılıbıtı\'nı arayacağım.\" Sabah gerçekten uyanıp araziye çıktım. Saatlerce kuş bakındım. Öğlen Samandağlı bir arkadaşla buluşup tepelere kahvaltı etmeye gittik. Muhabbet arasında buldun mu aradığın kuşu diye sordu. Ben de \"yok yav nerede, o kuş öyle arayınca bulunmuyor, aramayı bıraktığım bir gün karşıma çıkacak ve beni çok mutlu edecek\" dedim. Gerçekten de onlarca senedir aynı şeyi yaşadığımdan bulamayacağımı hissedip \"aman neyse ne\" dedim. Öğleden sonra araziye tekrar gidip milleyha web sitesi için fotoğraf çekmeye çıktım. O sırada haberci Alican Gümüş ile karşılaştık. Gel sana biraz kuş öğreteyim diye çağırdım. Maksadım ebird\'ü doğru kullanmasını sağlamaktı. Sonra \"yav hadi bana biraz balını göster, o kadar zamandır tanıyorum seni\" dedim. Bir saat dolandık. Kuşları çalıştık. Sonra tam sağa dönüp çıkacakken hadi gidip birde kumsala bakalım son bir kez daha dedik. Sahile girdiğimizde ileride martı sürüsü gördük. Onlara teleskop kurmuş bakarken Alican birden \"abi şu ayağının altındaki nedir\" dedi. Hani deyip Alican\'a baktım. Önümü işaret ediyordu. VOAAAAAAAA. DOĞU CILIBITIIIIII... İşte aşkın aşığıyla buluştuğu an gelmişti... Hayatımda benim için en değerli anlardan biri olmuştur bu buluşma... Yüzlerce kuş gözlemcisi geldi. İmarlı göl sahasına biri deprem molozu dökerken durduruldu. 15 kamyon dökmüştü bile. Pazar sabahı 6\'yı seçmişti çünkü zabıtalar o saatte dolanmazdı... Halbuki kuşçular öyle mi? O saatte dolanan sadece kötü niyet değildi, Allah\'ın işine bak, doğu cılıbıtına gelen onlarca kişi kamyonları çevreledi ve o gün o olay durduruldu. Seni çok seviyorum Doğu Cılıbıtı. Bana o muhteşem suretini gösterdiğin için... Benim için her zaman çok değerli olacaksın.