Kenan Bey çok karşılaştığımız bir tür değil gerçekten, erkekleri insanlara oldukça uzakta avlanıyor. Artık 4k dışında fotoğraf yüklemek istemediğim için, daha iyisi varken bu kareyi yükledim diyebilirim. Bu tür karelere yorum yaparken eleştirel yaklaşılsa bence daha pozitif sonuçlar doğuracaktır. (seninde bu şekilde düşündüğünü biliyorum.)