Göksu\'dan gittiler sanımıştık. Meğerse duruyorlarmış. En azından biri duruyor. Acıkınca tarlaların üstünde hovering yapıp avını bulunca dalıyor. Sonrasında şanslıydık. Dönüş yolumuızdaki direğe konmuş. Avını oradan bir araç gecinceye kadar afiyetle yedi.