Geleneksel Adem ve Yaren buluşması ocağımız, evimiz Trakus\'ta da olsun istedim. Sanıyorum en azından burada her sene gelenin Yaren olduğunu anlatmama gerek yoktur herhalde :) Selam ve sevgilerimle..