Normalde onları göç dönemlerinde, birkaç günlüğüne sürüler halinde buralarda görüyorum. Bu günlerde yine geliyorlar parça parça. Hatta bugün büyük bir kalabalık 8-10 metre yanıma kadar gelince korktum biraz ve kamuflajdan çıkıp onları bilerek kaçırdım. Daha fazla yaklaşıp panikle belki beni ezerler diye korktum açıkçası. :) O sene bu 2 birey kışı da burada geçirmişlerdi.