İstanbul Riva\'da üç günlüğüne ailemle kamp yapmaya gitmiştim. Bursa Akçalar\'da Alper Tüydeş kardeşimin bu kuşu 3 gündür gördüğünü ve sesini duyduğu duyunca aradım ve abi gel sabah tekrar bakalım demesi üzerine gece yola çıktım ve sabah alanda yerimizi aldık. iki buçuk saatlik bir bekleyiş sonrasında önce sesi duyuldu süper heyecanlandık ve karşımıza hızla gelip anında tekrar çalıların içine dalıp kayboldu. Konduğu nokta direğin arkasıydı kendini çok güzel gizledi doğrusu, o esnada tek kareyi zor aldım ve bir saat daha beklememize rağmen tekrar gelmedi. Çok uzun zamandır aradığım bu kuşu gözle görmek ve sesini dinlemek çok güzeldi, inşallah tür onaycılarımız için zor olan bu fotoğrafım kabul görür. Bahçe sahibi Ömer bey ve özellikle Alper Tüydeş kardeşime çok teşekkür ederim. Saygı ve sevgilerimle