Halkalı ve akça cılıbıtların içinde tek birey olarak gözlemledik.
Birlikte kuşu fotoğrafladığımız yol arkadaşım Musa Dikmenli Hocam\'a; Bütün Antalya grubuna ve yakın ilgisi için Mustafa Erturhan\'a bir kez daha teşekkür ederim.
Karlı bir günde telaş içinde Konya\'dan Antalya\'ya indik. Kuşu bulup geri döndük. 7 saatlik bir heyecandı.