Egemenlik elbette milletindir. Bayramımız kutlu olsun çocuklar.
Bayram töreninde çocukların sevincine ortak olduktan sonra Tevfik Köymen Bey\'in kuşun alanda olduğu telefonu geldi. Saat 11 gibi Konya\'dan Antalya ya doğru yola çıktık. Önce Kısalar sahilinde büyük cılıbıt aradık yoktu. Alana vardığımızda Antalya Kuş Gözlem ekibinden değerli arkadaşlarla karşılaştık. Canbulat Aydın Bey ile birlikte bataklık alanı geçip kuşu fotoğrafladık.
yol arkadaşım Musa Dikmenli Hocam \' a çok teşekkür ederim.