2. yılında genç birey olduğunu düşünüyorum. Ardışık diğer 3 karesini fotoforuma yükledim. https://www.trakus.org/kods_bird/uye/?fsx=2fsdl47@d&idx=335419 Kulu/Düden Selamlar.