19 MAYISTA BAĞAIMSIZLIK ATEŞİNİ YAKANA BU ATEŞE ÖNCE VATAN DİYEREK NEFESE OLANLARA SAYGIYLA... İlk defa bir TRAKUŞ kampına katılma fırsatı yakaladım.. Yaklaşık 15 yıldır fotoğraflarını keyifle izlediğim dostlarla tanışma fırsatı buldum. Emeği geçen herkese şükranlarımı sunarım. Yırtıcı parkurunda bizlere rehberlik eden İsmail G. Beyefendiye ayrıca teşekkür etmek isterim. Yol arkadaşım Dursun Bal a sonsuz teşekkürlerimle. Kuşlarla dolu, Sağlıklı günlerimiz olsun.